Lúak eta Noék aktore naturalak aukeratu behar dituzte zientzia-fikziozko film baterako. Elkarrekin lehenengoz ari direnez, Noék, landa-jatorrikoa izanik, ez du uste Lúa —hiriko aktore langabea— pertsona egokia izango denik. Elkarrekin, leku urrunetatik bidaiatu eta behin-behinean biziko dira nekazarien etxeetan. Errealitate ezezagun batean murgildurik, besarkatzen dituen baina, aldi berean, euren beldur eta aurreiritziekin aurrez aurre jartzen dituen Mexiko bat aurkituko dute, euren tolerantzia, erresistentzia eta hauskortasuna kolokan jarriz.