Hugok 14 urte ditu eta São Pauloko bere orkestrarekin biolontxelo-bakarlari gisa Europa zeharkatzeko gonbidapena jaso du. Brasildik irteteko, ordea, aitaren sinadura behar du pasaportean, baina ez du ezagutzen gizona. Bere ama Rafaellarekin bidaiatuko da (ama arkeologoa da eta desagertutako soinuak aztertzen ditu) aitaren bila, dunak lurperatzen ari diren kostaldeko herri erdi abandonatu batera; hegazti migratzaileak desagertzen ari dira, han, krisi klimatikoaren ondorioz. Bidaia honetan, Hugok bere arbasoak aurkituko ditu, nola aita uruguaitarraren aldetik, hala ama afrobrasildarraren aldetik. Arkeologia familiar bihurtuko da bidaia.