Izarrak filmaren jomuga euskal gastronomia eta Donostia ingurua mundu-erreferente berdingabe bihurtzera eraman duen ibilbidea aztertzea da. Pasaiatik duela bost mende dirutza eta ongailuen bila abiatutako itsas espedizioetatik Euskal Sukaldaritza Berriaren iraultzaraino, dokumentalak identitatea eta lurraldea uztartzen ditu gaur egunean Gipuzkoara etorkizun oparo baten bila datozenen eta itsasoari eta lurrari begirako tradizioa bizirik mantentzeko ahalegintzen direnen istorioekin.