Mundu guztiak ezagutzen du Karlos Arguiñano. Izan ere, ia berrogei urte daramatza gure bizitzan, telebistaren bitartez kozinatzen irakasten, ikus-entzuleak bereganatu bitartean. Halere, mundu guztiak ezagutzen al du ala mundu guztiak uste du ezagutzen duela? Film honek bere eremu intimoenetan erakusten du Karlos, baita bere errutinatik oso urruneko egoeretan ere, nola Karlosi berari hala oso gertu dituenei entzunez, pertsonaiaren atzeko pertsonaren bila.