25 urteko ibilbidearen ondoren, Gatibu rock-taldeak agur esango die agertokiei belaunaldi oso baten soinu-banda bihurtu ondoren. Dokumentalak taldekideei jarraitzen die azken bira honetan, une erabakigarriak eta emozioz beteriko pasarte intimoak atzemanez. Bira baten kronikatik haratago, filmak denboraren joanaz, eraldaketa pertsonal eta kolektiboaz, heldutasunaz eta agur esaten jakitearen garrantziaz hausnartzen du.