Munduaren bi muturretan, milaka kilometroko distantziara bizi diren bi komunitatek itsasoarekin bizitzeko modu bera partekatzen dute. Haenyeoak —Jeju uharteko emakume urpekari ospetsuak— batetik, eta euskal kostaldeko saregile, batelari edo arraunlariak bestetik; dokumentalak zubi soziokultural bat eraikitzen du itxuraz oso desberdinak diren baina balio partekatuengatik, bizi-erritmoengatik eta ingurune naturalarekiko harremanagatik sakonki lotuta dauden bi lurralderen artean.