Álex Angulo hil eta hamar urtera, Dodó —aktoreak Txinan adoptatutako alaba— Taiwandik itzuli da aita benetan nor izan zen jakiteko. Haren maleta sekretuarekin, Bilbon eta Madrilen zehar dabil, senideekin, adiskideekin eta zinema, antzerki eta telebistako profesionalekin topo egiteko. Testigantzek eta obren zatiek Álexen memoria artistikoa eta gizatiarra berritzen dute, Dodók galdutako lotura berreskuratu eta bere burua aurkitzen duen bitartean.