2025ean, Eusko Jaurlaritzak, EITBk eta Euskadiko Filmategiak 80ko hamarkadaren erdialdean erabat euskaraz zuzendutako lau film ertain berreskuratu eta zaharberritu zituzten. Prozesu luze eta labaina izan zen, Bolognako L'Immagine Ritrovata laborategietarako bidaia bat barne hartuta. Dokumentala EITBren ekoizpen propio da, eta lau zuzendarien bidaia eta Italian egindako lehengoratze-prozesua jasotzen ditu. Izan ere, garrantzitsua da horrelako istorioak ere kontatzea.