Amarga Navidadek bi pertsonaiaren istorioak txandakatzen ditu: batetik, Elsa publizitate-zuzendaria, 2004ko abenduko Konstituzioaren zubi luzean zehar; bestetik, Raúl, 2026an gidoi bat idazten ari dena (laster jakingo dugu Elsari buruzkoa dela gidoia). Filmak errealitatearen eta fikzioaren arteko erlazio estua kontatzen du, inspirazioaren eta bizitzaren artekoa, autofikzioaren mugen arazoa mahaigaineratzen duela.