5 minutos más filmak krisian dauden bi senar-emazteren istorioa kontatzen du. Bikoteak landa-turismoko asteburu bat igarotzea erabakiko du landa-eremu isolatu bateko etxe batean. Han, etxea erakutsi eta giltzak emango dizkien agentziako arduradunarekin elkartuko dira. Baina bakarrik utzi aurretik, ezohiko zerbait gertatuko da: denbora bost minutu atzera egingo du.