Iván Hadoumekin maitemindu da; Iván eta Hadoum lankideak dira Almeríako berotegi batean. Alabaina, Ivánen lanpostu-igoera desiratuak oztopatu egingo du harremana eta zer-nolako pertsona izan nahi duen erabaki beharko du protagonistak.