Arrain baten ikas al dezake besarkatzen? Zergatik dira zoriontsu gor-mutuak urpean? El abrazo de los peces gor-mututasunaren sakonerako bidaia sentsorial bat da. Santa Ángela de la Cruz da Espainian existitzen den egoitza-zentro bakarra gor-mutuentzat, eta munduko urrietako bat. Han, burbuila-planeta horretan, nolakotasun berezi bat duten pertsonak bizi dira, hala nola Juande, Victoria, Cristian, Clara, Jose Luis: gor-mutuak dira denak.