Alice probintziako hiri lasai batera iritsi eta kafetegi batean lanean hasiko da, berez arrotza zaion bizitza batean arazorik gabe integratuz. Baina ez dago bertan kasualitatez, Milo gaztearengatik etorri baita; gertuko garaje bateko mekanikaria da Milo. Milorentzat, Alice ezezaguna da. Alicerentzat, berriz, atzean uztea lortu ez zuen iraganeko norbait da Milo. Ezkutuko tentsioak azaleratzen hasten direnean eta Milo eremu ziurgabeetan barneratzen denean, bi protagonistak dilema batera bultzatuak izango dira: berreraiki al daiteke duela hamarkada batzuk hautsitako lotura bat?