Hispanoamerika, XVIII. mendea. Iguazuko ur-jauzien aldameneko oihan tropikalean, aita Gabriel misiolari jesuitak gurutziltzatutako jesuita baten ereduari jarraitu nahi dio: komunitatea fede hutsez eta oboe bakar batekin erakartzea, armarik gabe. Guaraniek onartu egingo dute Gabriel, eta San Carlos misioa sortuko du gizonak. Bere jarraitzaileetako bat Rodrigo Mendoza da, esklabo-trafikatzaile, mertzenario eta hiltzaile ohia. Barkamenaren bila, misioarekin bat egin eta erredentzioa aurkituko du bere antzinako biktimengandik.