Mendebaldeko Alemania, 1973. Iria eta Hajo maiteminduta daude. Iriaren amak istripu larri bat izango du lantokian, automobil-fabrika batean, eta hainbat urte lehenago ama-alabek atzean utzitako herrixkara eraman beharko du Iriak ama, Galiziara. Lagundu nahi dienez, Hajok gidari izatea proposatuko die. Errepidezko bidaia hori itxaropen-ekintza gisa hasiko da, baina bikotearen arteko arrakalak agerian utziko ditu pixkanaka. Bizidunak hildakoekin, emakumeak sorginekin eta iragana orainarekin konektatzen dituzten botere-dinamikei buruzko filma.