1905. Komiko ibiltari batek bizitzako bazter orotan magia eta umorea ikusten erakutsi dio bere seme txiki Michiri. Urte batzuk geroago, gerra-garaian, Michi gorrotoak hartutako gizon mingotsu bihurtu da. Ezusteko jazokizun baten ondorioz, Conchita topatuko du berriz, haurtzaroko maitea, eta aitak munduari buruz muinetaratu zion ikuspegi liluragarri hura berreskuratzen lagunduko dio horrek Michiri.