Federico García Lorcaren erailketak (1936an) mito bihurtu zuen poeta. 90 urte egon dira ezkutatuta izen bat, debekatutako harreman bat eta Mexikora ihes egiteko plan bat. Film hau faxismoak zapuztutako azken maitasun-istorio baten —Lorcaren eta Juan Ramírez de Lucas izeneko gazte baten artekoaren— tragedia da. Dokumentu argitaragabeekin eratutako lana: gutunak, poemak eta oroitzapenak. Juanek idatzita utzi zuen: hil ondoren, dena jakin beharko zen.