Noor: cocinar pasados posibles dokumentala Noor jatetxearen sormen-unibertsoan barneratzen da. Han, Paco Morales eta Paola Gualandik Al-Andalusen herentzia berrinterpretatzen dute goi-sukaldaritzaren bitartez. Hirien, artisauen eta oroimenen arteko bidaia sentsorial eta kulturala, gastronomiaz haraindiko proiektu batek atzean duen filosofia intimoa erakusten duena.