Taiwango herri batean, gatazka gero eta gogorrago baten erdian, mutil bat bere lagun onenarekin —Singapurren hazitakoaren— duen adiskidetasun sekretua babesteko borrokan dabil; bi mutikoak banantzeko arriskua ekarriko dute helduen arteko liskarrek. Gainera, bere adiskidearenganako sentimenduen benetako izaera zalantzan jartzen hasiko da protagonista isilean.