Kozinatzea ez da inoiz keinu neutroa izan. Gose zarenean suaren aurrean jartzen zara, baina ez duzu gosea asetzeko bakarrik egiten: beti dago zerbait gehiago ariketa horren atzean. Errezeta bat leku jakin batetik bururatzen zaigu, eta garen hori, irakatsi diguten hori txertatzen diogu. Eta errezeta hori gauzatzen dugunean, hala, luzaroan eta hainbat aldiz ikusi ditugun erritualak errespetatuz gauzatzen dugu.