Jinek 17 urte ditu baina ez da sekula jaio zeneko uhartetik irten: leku isolatu bat, kontinentearekin konektatzeko errepiderik gabea; itsasoak bizi-erritmoa markatzen du hor, baketsu. Dujae bere amonaren hiletara joateko iristen denean, atzean utzitako etxean geratuko da gizona bakar-bakarrik. Jinek aitzakia txikiak bilatuko ditu Dujaeri bisita egiteko eta, apurka-apurka, bere egunerokoaren parte bihurtuko dira bisita horiek. Udak aurrera egin ahala, betidanik ezagutzen duen uhartea arrotz egiten hasiko zaio; inguruko bideak, itsasoa eta aurpegiak, agidanez, eraldatu egin dira apur bat. Jinek inguruari —eta bere buruari— behatuko dio lehendabizikoz. Alabaina, udak —uharteko gainerako denak bezala— ez du betirako iraungo.