Mundu osoak bere ibilbidea miresten eta ikus-entzuleek bere talentua txalotzen dute, baina Isabel Coixet etengabe bizi da zalantza duela buruan; bere kontraesanak esploratzen jarraitzera bultzatzen du zinemagilea zalantza horrek. Aintzatespenak eta arrakastak zenbateraino asetzen dute sormenerako grina bizia? Nondik dator beti harago joan behar hori? Horiek dira Coixetek kameraren aurrean ozenki egindako galderetako zenbaitzuk, husnarketa gisa.