Ez-fikzioa fikziozko elementuekin modu jolasti eta onirikoan nahastuz, Burgundyk Borgoina eskualdeko ardoaren kultura esklusibo eta liluragarria aztertzen du; kultura horretan, heredatutako tradizioak luxuzko eta gozamenezko erritu sutsuetan dirau.