Cyrano en mi cabezaren protagonista Gabriel Goity aktore argentinar ospetsua da: 16 urte zituela, Cyrano de Bergerac pertsonaia antzeztu eta bere bokazioa piztu zuen horrek. Gaur egun, rol bera egiteko erronkari aurre egin behar dio. Antzezlana antzerki-fenomeno handi bihurtu ahala, rola barne-borroka bihurtuko da, eta Goityk ezinbestean egin beharko die aurre bere beldur eta mugei. Egia bilatu beharko du oholtzan. Backstage hutsa baino, filma emanaldiaren mundu hauskorrerako bidaia bat da.