Zer dago Pedro Subijanaren bibotearen atzean? Euskal Sukaldaritza Berriaren bultzatzaileetako baten erretratu pertsonal eta profesionala: 50 urte baino gehiago bizitzari eta sukaldaritzari eskainita, eta gaur egun belaunaldi berriei transmititzen zaien ondarea.