Filmak antzerkia zinema bihurtzen den atalasean du oinarria. Prozesua dokumentatu eta azaldu gabe, filmak bere lengoaia propioa asmatzen du. Calixto Bieitoren proposamen erradikalak pultsu berri bat aurkitzen du Marcelo Piñeyroren kameran. Kamerak ez du kanpotik behatzen: plateatik sartzen da eta handik entzuten du, handik nabarmentzen eta aurkitzen ditu xehetasun ikusezinak. Esperientzia hibridoa, errealitatearen eta fikzioaren artean esekia, bi lengoaiek bat egiten dutela, berrasmatutako egia bat kontatzeko.