Yasuhiko Mitanik sushi-jatetxe esklusibo bat zuzentzen du, Tokion, sei lagunentzat bakarrik, lau urteko itxaron-zerrenda izanik purutasun artistikoari erabat eskainita dagoena. Mitaniren filosofia "uztarketa" da, sushi aparta eta oso ohikoak ez diren ardo eta sakeak konbinatzen ditu maila molekularrean. Bihotzeko gaitz larri batetik bizirik atera ondoren esker on sakonak bultzatuta, Mitanik erabateko erreberentziaz tratatzen du osagai bakoitza. Ez-fikzio honek sukaldariaren erronka handienari jarraitzen dio: bere sukaldaritza-arte paregabea nazioarteko eszenara eramatea Lotte New York Palacen.