Andeetako istripua ez zen erreskatearekin amaitu. Bizirik atera zirenak itzuli ez zirenen familiak zain zituzten auzora bueltatu zirenean hasi zen beste istorio bat. Munduak haien tragedia kontakizun unibertsal bilakatzen zuen bitartean, haiek egindakoaren pisuarekin bizitzen ikasi behar izan zuten. Bizien eta hildakoen arteko arrakalak markatutako komunitate baten mende-erdia aztertzen du serie honek, eta istorio bat berriz kontatzeak hari aurre egiteko modua alda dezakeela erakusten du.