80ko hamarkadan, Ferran Adrià gaztea ia kasualitatez iritsi zen elBulliko sukaldeetara. Ezusteko aukera gisa hasitako hori iraultza gastronomiko baten hasiera bihurtuko zen, eta sukaldaritza modernoa behin betiko eraldatuko zuen horrek. Hamarkada batzuk geroago, 2025ean, Glòria Kataluniara itzuli da aita hil ondoren. Lola ilobarekin berriz elkartu eta Can Canabach familia-jatetxearen herentzia gogoratzean, iraganeko zauriei aurre egin beharko die emakumeak. elBulli-ren sukaldaritza-iraultzatik harago, Gènesik Kataluniako sukaldaritza tradizionala, Kataluniako goi-mailako gastronomia, gertuko produktua eta paisaia nabarmentzen ditu.