Hegazkin istripu latz batetik bizirik atera ondoren, James Belmont Indar Berezietako ofiziala eta Odin haren gerra-txakurra Alaskako bihotz menderaezinean harrapatuta geratuko dira. Natura gupidagabeari aurre egiteko, bi izakiek bizirik irauteko gogor borrokatu beharko dute. David Ayer zuzendari txalotuaren eskutik, Heart of the Beast leialtasunari, adoreari eta soldadu batek eta haren lagunik leialenak euren erronka handienean duten lotura hautsiezinari buruzko abentura-thriller bizia da.