Niels Prien Armadeko ofiziala O-Take-San geishaz maitemintzen da Japonian. Neska haren seme baten esperantzan geratzen da. Alemaniarantz abiatu aurretik ahalik eta laisterren itzuliko denaren agindua ematen dio Prienek. Agindua bete ere beteaz, itzuli egingo da, beste emakume batekin ordea.