New Yorken gaude, 20 urtetako hamarkadan. Gizon bar eta emakume bat lantegi berberan ihardun eta otorduak jatetxe berdinean egin arren, inoiz elkar ezagutuko direla dirudi. Independentziaren Egunaren bezpera partez, bakoitza bere aldetik etxera itzulia doa, alabaina Coney Islandgo erakarpenak iragatzen ari den furgonetako musikak asmoz alda erazten die eta hondartzan ezagutuko dute elkar azarea merio. Egun bakarreko tenorean maitasuna azalduko zaie. Errusiar mendian suertaturiko istripua eta poliziaren hanka sartze batek bortizki elkar banantzen die une batez, nahikoa edonola ere milaka pertsona artean gal daitezen.