Polizia batek edertasun aparteko emakumea harrapatzen du, harribitzi lapurketa bat gauzatzen diharduen bitartean. Andereaz maitemindu eta hilketa batez zuzmagarri aurkitu izana, berorren aita, komisari burua, atzilotua izango da. Emakumeak, hasiera batena berenganako jarrera hotza azaltzen badu ere, berauk dauka esku polizia amaiera ilun batez libratzeko koartada.