Berlin, 1931. Jatorri apaleko familia batek, Bónickedarrak, langabeziak jotako gizartearen ondorio latzat bizi dituzte. Gurasoak aurperiga botatzen dizkiotenaz gogaiturik, Bónickedarrren seme zaharrenak gurua hilko du; Annie berriz, alaba, Fritz-en haurdun geratzen den arren ezkontza egunean bertan honez banatzen da. Alderdi komunistak militanteak eta langabetuak bildo asmo dituen festa batetan, Fritz-ek eta Anniek bat egiten dute normanako sinua langileriaren kontu hartze politikoarekin.