Familiak nozi dituen arazo ekonomikoak merio, Rosak bertan behera uzten du bizimodu arina eta lan topatu asmo egiten du. Apostulatua egin irrikiz, haurtandik miseria gorria eta bazterketa besterik ezagutu ez duten langile auzo batetako umeetara konsagratu saio da. Libois doktorearen ezezkoa gorabehera, Rosak ikasketa gogor bati ekinen dio Madame Paulinen laguntzaz. Pixkanaka pixkanaka, Rosa umeen konfidantza bereganatuz doa, Marie Coeuretena bereziki, zeinarekin begikotasun espezialak jokatuko baitu. Mariek bestalde, Rosaren eskuetara botatzen du bere burua harik eta Libois doktorea bere babesleaz neurri berean erakarririk dagoela ohartzen den arte.