Angela, senarrak engainatzen diola konturatzekoan, mendekatu nahian edo, haren lagun batekin flirteatzen hasiko da, Canabolekin, morroi gizena oso. Senarra, umiliaturik sentitzen den arren, ezin dezake sinetsi emazteak babalasto halakoarekin engaina diezaiokenik. Aitzitik, Canabol Angelaz galduki maitemintzen da, argaldu nahi izanaren punturaino; bere egoera fisikoa jadanik obsesio bilakatu zaiolako, hots, martirio hutsa.