Santa Barbarako arrantzaleek lan antolaketaren hobekuntza bat eskatzen dute. Untzijabeak ezetza eman eta heurek greba bati ekin diote. Patroiak herrialde mugakide batetako jendea biltzen du enkarte baten bidez, baina berehala sortzen dira bi talde. Sindikatuetakoek baretuezinik dabiltza extremisten eraginez biztutako horien arteko gatazka latzak. Hauetariko baten fusilamenduak patroiaren promesengatik konbentzituak izan direnengan hausnarketa sortarazten du eta lana bertan behera uzten dute.