Gazte eder bat asesinaturik izan da. Polizia burua, ikuskizunen munduan ustezko izar bihurtzekotan, neskaren promozioan aritu izandako gizonaz da susmati. Biktimaren ahizpak auzia iker dezan eskatuko dio poliziari eta detektibe bat izendatzen dute lan honetarako. Manageraren zelataz arduratzen den detektibea -itxura xaloko, baina egiaz beldurgarria den kankailua- , garai batean hildako gazteaz maitemindurik zen.