Komedia gisako musikal honek ospea eskuratu berri duen dantzaria dauka protagonista, zeina emaztearekin -abeslari bat- istilutan sartu eta gero, maitekiro adiskidetuko bait dira ondoren. Hamalau zenbaki musikalez zipristindutako trama aitzaki ezinobea da musila alorreko irudi legendarien talentua azaltzeko.