John Herbert ganster zelebrearen bizitzan oinarritu istorioan datza filmau, 1903an Indianapolisen jaio zenetik eta 1934 poliziak Chicagon tiroz josi zuen arteraino. Philip Jordan-ek -filmaren gidoigile- maitasunez erakiko ditu gertakizunak, egoerak eta gaizkile mitikoaren banda inguratzen zuen atmosfera kutsatua ere.