Suvorin txotik gabe geratu da. Baina entzuten du nonbait, bere arima deabruari saldu omen zion damak, Ranevskaya Kontesak, kartetan dirua irabazteko sekretua daukala. Suvorin Lisaveta seduzitzen saiatuko da, honen bidez, bere izeba kontesarengana iristeko. Sekretua eskuratzen duenean dena karta partida batetan jokatzea erabakitzen du.