Bert Tarek haurtandik senditu izan du armenganako pasio etengabea. Hori dela medio, nagusi egiten den ahala, tiratzaile profeisonal bihurtuko da. Laurie ezagutzen du, bere emazte izango dena, feritako tiraketa barraka batetan. Eme arriskutsua eta sedukzio ahalmen handikoa berau, senarrak ogibide hondratu batez ordain ezin diezazkion luxuetara ohitzen da; hortaz, Bert bultzatuko du elkarrekin hainbat lapurketa gauza ditzaten. Horietako atraku baten harian andrak bi pertsona asesinatu eta mendian gotorlekua aurkitu beharrean izango da bikotea. Laurieri sheriffarekin akabatzea bururatzen zaio, baina Bartek es du urrats bat gehiago aurrera emateko asmorik. Bere erreakzioa erabat ustekabekoa izango da.