Gloria, mexikar herrixka batetan bizi deneko atso beatu, gaixoti eta errena da. Apaizari joan zaio kexuka, senarrak bere sinesmenari iseka egiten omen diolakoan. Pablo, senarrak, emaztearen eguneroko txatxukeriez nazka-nazka eginik, banaketa eskatuko dio. Gloriak ezezkoa emango dio erlijio oztopoak tarte. Pablok hartara, ogibidez ebakitzaile dena, krimen perfectuaren bidezkotasuna aipatuko du egun batez tabernan.