Alan Bernard maiorra, bere kaoinatu Gordon Zellabyren etxera heltzen da kezkaturik nonbait, non fenomenu estraino saioa baieztatuko du. Badirudi herria sorginkeriaren menpe dela: jendeak konortea galtzen du eta aldea hegaz egiten ari den aireplanu batek ere, horren eraginak jasaten ditu.