Laurie Anderson, Illinoisen jaio izana, bibolina ikasten dihardu bost urte zituenetik. Artearen historiako ikastaroak Barnarden eta arte Plasktikoetan lizenziatua Columbiako Unibertsitatean. 70 urtetako hamarkadan eskultura, argazkilaritza eta arte elektronikoak ikastera sartzen zaigu buru belarri. 1983an arrakasta handiz aurkeztuko du Brooklyn Academy of Music aretoan zazpi ordutako ikuskizuna, zeinaz bere bigarren diskoa grabatuko baitu; eta bide batez, bere aurreneko luzemetraia burutzeko oinarrizko proiektu bilakatuko zaio. Hauxe delarik, Home of the Brave sorkundea.