Talking Head-ek burutu azken emanaldietan sortu giroaz dihardu kronika hau, zeinak multimedia delako ikuskizuna gauzatzen baitu rock taldearen musikagai bakoitzaz. David Byrne eta mutilek jarraitzeko arretaz darraizie Artea, antzerkia nola Disenuaren munduak, beren emanaldietan berrikuntza bizualak sortu ahal izateko. Izan ere, pop gisako amerikar musika garaikidea egiten bait dute. honakoa, zuzeneko grabazioetarako teknologia digitalaz bailaturik burutu izan den aurreneko film musikala dugu.