Polonia, 1939. urtean. Nahaspila gisako komedia hau "Hamlet" errepresentatzen diharduen antzerki talde batetako partaideen inguruan bilakatzen da, zeintzu, bidenabar, beren hurrengo estrinuko entseiutan dabiltza, hain zuzen, Alemania naziari buruzko montaia. Hitlerrekiko antza ageri nahi duen bigarren mailako aktore batek, fhüreraren papera arduratzen dena alegia, eskena uniformea jantzita daramala kaleetan zehar irteten da, sekulako nahaspilak sorteraziz. Historia bera fikzioarekin nahasi eta Hitlerrek Polonia erasotuko du, gerra dator dela.