Gizon bat, Thomas Farrell eta emakume bat, Vicki Gaye, Chicagoko ingurugiro gaiztotuaren gunean bizi dira, 30 urtetako hamarkadan. Bata zein bestearentzako, biolentzia eguneroko gauza da. Bian artean bizten hasi den maitasuna, ordea, erabateko sentipen berria iruditzen zaie. Sortu berri den bikotearen barne gatazken parera gangster taldeen arteko elkartopatze bortitzak bilakatuko dira.