"Belle Epoque" partez, Parisen. Henry Jarrod profesorea, bere argizarizko irudien museoa suntsitzen dueneko sute ikaragarriaren gunean harrapaturik geratu bide da. Gertakaria, Matthew Burke, bere bazkide tranpalariarekin eztabaidan ibili ondoren suertatu omen da. Berehala, Jarrod-ek, itxuraz behintzat, istripuaz erabat salbu irten dena, argizarizko irudi berriak kreatuz dirau. Alabaina hirian zehar gertatzen hasi diren hilketa estrainu kopurua areagotuz dihoalarik, Tom Brenan detektibeak ezer gaitzik okurritzen hasi denaren susmoa gorputzen du.