Cheyenne leinuetako larru gorriek Amerikar Gobernuaren iraina eta engainoa noiz zuten, 1887. urtean, Yellowstone River inguruan bizi zireneko lurraldetatik Oklahoma erreserba hondagarrietara bota zituzteneko hartan. Herri indiano honek urteak eta urteak eman situen aurpegi zurbilek agindu bizimodu itxurosoa eraman ahal izateko erraztasunen zain. Sekula beteko ez zuten agindua, izan ere.